tisdag

i fredags var jag och henke på bio. vi sån flickan som lekte med elden. en bra film tycker jag. men gillade inte slutet. antar att det kommer en 3:dje film.

i lördags åkte vi ut till årsunda och grattade henkes mamma som fyllde år. sen så skjutsade henke mig till bella. gjorde oss klara och åkte sen till sandviken och festade lite.
 haft en skön en helt enkelt!

idag åkte vi ut och plockade svamp. hittade massor på den korta tiden vi var ute :) har funderat en del på jobb oså. om man kanske ska börja plugga? men vad vill jag jobba med? åh vad svårt det här är.. kanske man ska ta och gå till arbetsförmedlingen och prata lite. ja vi får väl se.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0