seeent

har suttit i timmar o spelat spel med nattis o hedde. hur kul som helst, och tiden bara sprang iväg..
jag har skrattat så mkt så jag trott att jag nästan skulle väcka henke som ligger o sover för läänge sen.
.. och jag borde gå o sova snart jag med.

idag blev jag väckt av att fia skicade ett sms. gick upp o gjorde mig klar. sen ner på stan med henne.
käkade på maragoni (laxsallad) o gick sedan runt lite på stan. avslutade på bolaget, så har jag det gjort o inte behöver tänka på det imorgon.
runt 6 tiden ringde mamma, så vi for ut och övningskörde lite. åkte till järbo o hälsade på morfar i hans nya hus.
o när vi skulle hem var det mörk. första gången jag körde i mörkt. o det var läskigt. men man vänjer sig väl antar jag. :)

imorgon ska vi ialf hem till elin på förkrök o sen tror jag dom sa att vi skulle på kharma. kan bli kul! :) vi får hoppas.

o på lördag blir det nog lite mcfest. fast jag ska och mamma ska nog vara nykter o jag ska köra in. så vi får väl se hur det ska gå :P haha.

nu MÅSTE jag dejta sängen. annars kommer jag sova bort hela dagen imorgon.
så.. puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0