löördag

hade en väldigt trevlig kväll igår. så det måste jag tacka brudarna för :)

vaknade vid 12 tiden av att maxi ringde. så det var bara att kliva upp, äta o göra sig klar för att gå till jobbet.
började halv 2 o slutade åtta.
skulle ha åkt till gävle. men det sket sig. så kikade på film ist med nattis o mös lite.
gick sen ut o gick ett varv. hälsade på monia o dom o sen en sväng ner på stan. men det var så kallt så vi gick till monia o dom igen. o nu är jag hemma hos henke och ska kolla på en film tänkte jag. han kommer väl hem om ett tag han o.

imorgon ska jag försöka få med mamma ut o köra. skulle vilja det en gång till innan jag börjar på körskolan. :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sophia

puss på dig jonna! =) hoppas första dagen på körskolan går bra imorgon! =)

2009-10-12 @ 01:36:48
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0