lilsis b-day

börjar med att säga grattis till lillasyster allis som fyller hela 6 år idag. tiden går fort!
mamma kommer nog och hämtar mig om någon timma, så blir det hem och fika lite.

blev en sen kväll igår. satt uppe och letade jobb. så när jag kommer hem idag ska jag leta reda på mitt CV och finslipa det lite o slänga in det på datorn.
jag är beredd att flytta. för det första är jag ganska trött på sandviken. o sen så vill jag ha min egna lägenhet. och för det behöver man en inkomst. alltså ett jobb. och det finns det inte överdrivet av här i sandviken.
sitter och funderar på finspång/norrköping igen. där har jag ju ialf min släkt. så blir inte helt ensam.
jag får väl söka så mkt dte går och hoppas jag får napp någonstans.
sen har jag funderat lite på au pair. men jag vet inte.
.. eller ska man börja plugga kanske?

jag har mkt att fundera på!


allis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0