happy time

i tisdags klarade jag teoriprovet och igår klarade jag körningen. så nu har jag mitt körkort! :D
fort har det gått. ca 3 veckor. inte illa pinkat! :p
resan till singapore är bokad också. den 18 november åker vi, och 2 veckor blir vi borta.
ska bli riktigt skönt med lite värme! får hoppas jag hittar nån stans att bada på ;p haha

var ut o käkade med familjen och backer föräldrar igår på klaras.
sen umgicks jag med nattis och monia en stund. trevlig trevligt!

nu sitter jag hemma och gör inte alls för många rörelser. ska snart hoppa in i duschen så jag är klar när henke hämtar mig. för då ska vi till årsunda o käka hos hans mamma o pappa.
sen efter det kanske jag skulle vara med nattis ett tag, ja vi får se.

pussdå!

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

haha det gick in det jag sa om länkningen ;)

2009-10-30 @ 15:39:13
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0