gokväll!

ligger i soffan hemma hos henke nu. han gick precis o la sig, så jag är sälv. småkikar lite på tv och går igenom alla bloggar jag följer.

åkte som sagt hem idag för kalas. Allis var helt till sig över alla presenter hon fått. :) blev väldigt glad för det hon fick av mig med .. som det verkade ialf :)
mös en stund med min bebis kitty. måste vara en av jordens gosigaste katt! kurrar för det mesta. och prata det kan hon ;D haha.

skulle ha kört en sväng med mamma oxå, men det blev så sent. ska ta det imorgonkväll ist. :)
sen på måndag börjar jag ju på körskolan. så snart är det dax :D

har sökt ett till jobb idag. detta i fnspång.

imorgon ska jag fika med fia. :) så jag måste försöka komma upp i skaplig tid. brukar inte vara bäst på det. så kanske borde gå och lägga mig snart jag med :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0